Este evento ha pasado.

Es tracta d’un recés obert a tothom, però adreçat d’una manera molt especial als laics i laiques que desenvolupen una tasca pastoral o que es troben en un procés de recerca espiritual i desitgen tenir una experiència de trobada fonda amb el Senyor.

“PREGAR… PER A QUÈ? Demanar orientar la nostra vida segons el fi per al qual som creats” és el títol del recés d’enguany, que serà acompanyat per Mn. Vicenç Miró, prevere diocesà de la Unitat Pastoral de la Mare de Déu. Guiats per Mn. Vicenç i a ressò de l’espiritualitat ignasiana, ens introduirem en les entranyes de la pregària, per aprendre a descobrir-hi la seva finalitat última i el batec amagat del cor del Senyor que ens indica la meta i camina sempre al nostre costat.

Pel que fa a la participació al recés vos oferim, com és habitual, dues modalitats:

1. A)  Recés complet de cap de setmana. Començarem el divendres 27/01 a les 20:00 del vespre a la casa d’espiritualitat de Santa Llúcia, i acabarem el diumenge 29/01, després del dinar. Preu: 100€ (el pagament es fa en arribar).
  2. B)  Recés d’un dia. Les persones que no puguin disposar de tot el cap de setmana poden venir del dissabte matí (9:30h) fins el capvespre abans de sopar (20:00h). Preu: 15€ (en arribar).

Per a més informació i inscripcions cal enviar un mail a: secretariageneral@bisbatdemallorca.org o bé telefonar al 971 213100. Les places són limitades i es prioritzarà ordre d’inscripció.