Celebració al Santuari de Gràcia

Dia 17 de febrer es compleixen dos anys de la mort del bisbe Antoni Vadell, per aquest motiu se celebrarà una eucaristia en el Santuari de Gràcia, on està el seu sepulcre, que serà presidida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull. Així mateix, tindrà lloc un petit concert i la inauguració de l’aparcament condicionat per l’Ajuntament.

També et pot interessar...

XXV Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi

juliol 3 | 9:00 am - juliol 4 | 5:00 pm

NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN

juliol 8 | 6:00 pm - juliol 16 | 7:30 pm

Exercicis Espirituals CONFER

juliol 27 | 9:00 am - agost 1 | 5:00 pm