Aquest esdeveniment ja ha passat.

17:00 Acollida a la Residència per a persones majors (C/ Bernat Vidal i Tomàs, 72. Just davant el Poliesportiu municipal. Hi ha aparcament gratuït). En arribar es podran deixar els plats dolços al lloc que us indicarem.

17:30 Benvinguda i pregària inicial.

17:45 : El nou Directori per a la Catequesi ”. Xerrada formativa a càrrec de Mn. Joan Àguila Chavero, llicenciat en pastoral catequètica per la Università Pontificia Salesiana de Roma, vicari de la Pastoral de l’Arquebisbat de Tarragona, director del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i Balears (SIC) i una de les veus del grup de música cristiana “Canta la teva fe”.

19:00 Descans

19:30 Eucaristia a l’Església parroquial de St. Andreu, presidida pel Bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull.

A continuació, Pamboliada i fi de festa.

Veureu que us adjuntam una fitxa d’inscripció que cada Parròquia o Escola ha d’emplenar posant el nombre de persones que hi assistiran i si quedaran a la Pamboliada o no.

Com cada any, el Secretariat es fa càrrec de les despeses del sopar, mentre que cada Parròquia assistent s’encarrega de dur qualque dolç per compartir. Per tal d’evitar malgastar recursos i menjar us preguem fer ús del sentit comú i de la responsabilitat a la hora de fer la inscripció, de tal manera que no s’hi apuntin persones que després no hi vindran.

Les fitxes d’inscripció emplenades es poden enviar al mail: secretariageneral@bisbatdemallorca.org . O bé es pot fer la inscripció telefonant al: 971213100. Extensió 132.  La data màxima per inscriurer-se és el 21 de Febrer.