En el viatge d’estiu d’enguany, entre el 27 i el 28 de juny, 35 menors a càrrec de la Fundació i 10 educadors, viatjaran a Madrid, als parcs temàtics de Warner Bros i Xanadú per a dur a terme diferents activitats a Warner Bros, una activitat d’esquí al centre Xanadú i la visita a l’estadi Santiago Bernabéu, entre d’altres.
L’equip educatiu aprofita el viatge per a afavorir les activitats d’oci en què participen els joves, però també, per a tenir esment al respecte a l’espai i a altres grups, l’ordre, la puntualitat, el compliment de la normativa, l’educació, etc. Valors que es treballen durant tot l’any i que el viatge ofereix l’oportunitat de fomentar-los.
Avui, a la seu d’Endesa, s’ha duit a terme l’acte de presentació de la col·laboració entre Endesa i Fundació Natzaret, que ha comptat amb la participació del bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull; Martí Ribas, director general d’Endesa a les Illes Balears, Miquel Noguera, vicepresident de la Fundació Natzaret i ecònom del Bisbat de Mallorca, i Guillem Cladera, gerent de la Fundació Natzaret.
La Fundació Natzaret amb l’ajuda de nombrosos professionals i voluntaris dediquen totes les seves energies a donar, a aquests nins i adolescents, manutenció integral, afecte i una formació que els permeti integrar-se amb garanties en el món laboral.
Per a Endesa és un orgull poder col·laborar amb la Fundació Natzaret, una entitat de gran importància pels projectes socials i solidaris que du a terme a les Illes Balears i que treballa per compensar les greus mancances que pateixen alguns nins i joves en el seu entorn familiar i social.
Endesa ja ha col·laborat en anys anteriors amb el patrocini dels viatges de final de curs dels nins i joves acollits en les Llars de Protecció de Menors de la Fundació Natzaret. En anys anteriors ja han pogut viatjar a Madrid, als parcs Warner i Xanadú; al parc temàtic de “Eurodisney” a París, “Terra Mítica” i la Ciutat de les Ciències a València, Sevilla, Barcelona, i Port Aventura i la ciutat de Tarragona, Marina d’Or, i activitats de descens de riu al Pirineu, entre d’altres.
Endesa continua, així, amb la seva aportació i col·laboració al desenvolupament dels projectes d’entitats sense ànim de lucre i amb marcada trajectòria en l’àmbit social de les Illes Balears.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]












