Avui, 4 de setembre de 2025, es compleixen 20 anys des de la primera de les celebracions eucarístiques dominicals retransmeses en directe per la televisió autonòmica IB3. Es tracta del programa més antic de la cadena que durant els darrers anys es fa des de la Catedral però anteriorment s’havia realitzat a diferents parròquies arreu de l’illa.
Aquesta retransmissió és possible gràcies al conveni marc entre les diòcesis de les Illes Balears i IB3, i l’equip de la Secretaria de Comunicació del Bisbat de Mallorca que, setmana rere setmana, duu a terme aquesta realització, que recordem s’emiteix cada diumenge a les 10.30 hores.
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
Confirmacions al Santuari de Lluc
Com a culminació d'un procés d'acompanyament espiritual i de catequesi familiar en el [...]
Les Franciscanes Filles de la Misericòrdia celebren el bicentenari de la seva fundadora
El passat dia 19 de juny es compliren 200 anys del naixement de [...]
La Comunitat Pastoral del Sí celebra la Confirmació de 25 joves i adults a Sineu
La Comunitat Pastoral del Sí va celebrar el passat 15 de juny, a [...]

















