El passat divendres dia 8 de març, a les 19 hores, es van iniciar al Seminari Nou de Palma les 24 hores pel Senyor que, un any més, s’organitzaven des de la Pastoral Juvenil i Vocacional i des del Seminari, major i menor, del Bisbat de Mallorca.

Es tracta d’una experiència dirigida a tots els grups, parròquies, moviments i institucions d’Església de la Diòcesi que durant aquestes 24 hores fan pregària i adoració ininterrompudament davant el Senyor exposat en el Santíssim Sagrament.

La idea va sorgir de la proposta del Papa Francesc per l’Any Jubilar de la Misericòrdia i es repeteix cada divendres i dissabte anteriors al quart diumenge de Quaresma. Aquesta jornada, la va instituir per a tots amb la intenció d’acollir l’abraçada i la misericòrdia de Déu Pare mitjançant el sagrament de la Reconciliació. Per això, durant les 24 hores hi ha preveres confessant.
L’inici d’enguany va ser amb la celebració de l’Eucaristia, presidida per Mons. Sebastià Taltavull, i la cloenda, a les 19 h del dissabte, amb la pregària de vespres.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes