Aquest estiu, del 24 al 26 de juny, un total de 30 joves d’entre 14 i 19 anys acollits a la Fundació Natzaret, juntament amb 10 educadors, realitzaran un viatge a Galícia, concretament al municipi d’O Grove, a la província de Pontevedra. Durant tres dies, gaudiran de l’entorn natural de les Rías Baixas i participaran en activitats d’oci i propostes aquàtiques, en el marc d’una experiència educativa i enriquidora.
Aquests viatges són una oportunitat per reforçar els valors que treballen al llarg de tot l’any: el respecte pels espais i per altres grups, l’ordre, la puntualitat, el compliment de les normes i l’educació. A més de ser una experiència lúdica, aquestes sortides permeten als joves conviure en un entorn diferent, créixer en autonomia i consolidar vincles amb els companys i l’equip educatiu.
El passat 18 de juny la Fundació va participar, un any més, a l’acte de presentació de la col·laboració entre Endesa i la Fundació Natzaret, celebrat a la seu d’Endesa. Hi van assistir Mons. Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca i president de la Fundació; Martí Ribas, director d’Endesa a les Illes Balears; Guillem Cladera, gerent de la Fundació, i Maria Magdalena Frau, responsable de Comunicació d’Endesa a Balears.
Des de la Fundació Natzaret van agrair sincerament el suport d’Endesa, que un any més ha fet possible aquesta experiència. Gràcies a la seva col·laboració, molts infants i joves poden gaudir d’un viatge que, per a molts d’ells, representa la seva primera sortida lluny de Mallorca.
Endesa ha col·laborat en anys anteriors amb els viatges de final de curs dels joves acollits a les nostres llars, fent possible estades a destinacions com Barcelona, Salou i Port Aventura; Madrid i els parcs Warner i Xanadú; París i Eurodisney; Terra Mítica i la Ciutat de les Ciències a València; Sevilla, Marina d’Or, entre d’altres.
Continuam treballant, amb el suport de professionals, voluntaris i entitats com Endesa, per oferir als nostres joves una atenció integral basada en l’afecte, la formació i les oportunitats. Perquè tots els infants i adolescents mereixen un futur digne i ple d’esperança.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















