El passat dimarts 26 de juliol va tenir lloc al Seminari Nou, presidida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, la celebració d’enviament dels joves pelegrins de la nostra diòcesi que participaran a la Peregrinació Europea de Joves a Santiago de Compostel·la.

Es tracta d’una trentena de joves procedents de diferents indrets de l’illa que dia 30 de juliol partiran cap a Lugo per fer 4 dies de camí fins a arribar a Santiago, on participaran, juntament amb uns 10.000 joves d’Espanya i Europa, a les activitats programades per la CEE i que inclouran catequesis, moments per a compartir, concerts, visites culturals, gimcanes, etc. Una gran trobada que tindrà el seu punt culminant el dissabte 6 d’agost amb la Vetlla de pregària i el diumenge 7 amb la Missa de cloenda.

Al final de la celebració al Seminari Nou, el bisbe va fer entrega d’una reproducció de la seva creu pectoral a cada un dels pelegrins com a símbol que no caminaran tots sols sinó acompanyats de tantes i tantes persones de la nostra diòcesi que pregaran pels fruits d’aquesta peregrinació.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes