El passat diumenge dia 7 de maig, l’església parroquial de Sant Antoni de Son Ferriol acollí la missa d’acció de gràcies pel 50è Aniversari del Col·legi Sant Antoni Abat. L’Eucaristia, que va presidir el bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, va ser concelebrada pels preveres Mn. Guillem Rosselló, rector de la Parròquia de Son Ferriol i capellà del Col·legi Sant Antoni Abat, i Mn. Pere Antoni Amer Canyelles, capellà del Col·legi Sant Antoni Abat. Durant la celebració van cantar els nins i nines de l’Escolania de Lluc i es van fer presents els membres de l’equip directiu de la Fundació Ramón Llull de Col·legis Diocesans.

La celebració va tenir un doble caire. En primer lloc, de gratitud pel passat, per tot el que han viscut i après els centenars d’alumnes, famílies i professors al llarg del darrer mig segle. En segon lloc, de pregària per al futur, perquè el col·legi es continuï adaptant als reptes que els nous temps ofereixin. Una representació d’alumnes i de professors de cada etapa hi va participar activament com a lectors o portant les ofrenes.

En la seva homilia, el Bisbe va expressar el seu agraïment a la comunitat educativa per la feina “educativa i humanitària”, duita a terme de forma “exemplar, feta amb gust, pensant en el bé de tots i no en els interessos personals, i fent de la tasca educativa un mitjà de creixement i aprenentatge”. Així mateix va donar gràcies a Déu per la “vocació d’ensenyar que heu rebut tots els professors i tots els membres de l’equip educatiu d’aquest col·legi”.

Mons. Taltavull, referint-se als dotze Col·legis Diocesans “que són com els dotze Apòstols”, destacà el “vincle profundament humà establert, a través de la infància, la joventut i les seves famílies, una connexió, una comunicació per poder construir, i a aquesta societat que es diu líquida, convertir-la en una societat sòlida -de solidaritat-, ferma, consistent, per enfrontar els reptes de cada dia”.

Per acabar, i en relació amb la celebració el mateix dia de la jornada 2023 de Mallorca Missionera, va tenir un record pels 54 missioners mallorquins, repartits arreu del món, que fan present l’amor universal de Jesús treballant esforçadament pel bé dels més necessitats.

A continuació, a l’escola, va tenir lloc la visita a l’exposició fotogràfica que reflecta els moments més significatius dels darrers cinquanta anys.