Divendres, 30 de juny, al saló d’actes del Col·legi Madre Alberta 800 docents i personal d’administració i serveis dels Col·legis Diocesans de Mallorca van acomiadar el Curs Escolar 22-23.

A l’acte va assitir Bisbe de Mallorca, Mons Sebastià Taltavull, president de la Fundació Diocesana Ramon Llull a la qual pertanyen els Col·legis Diocesans de Mallorca. També els patrons de la Fundació Ramon Llull, i alguns dels preveres que treballen a les escoles diocesanes, representants dels sindicats i de les institucions educatives de l’illa.

La conferència de l’acte va ser a càrrec de la Sra. Coral Regí, directora de l’Escola Virolai de Barcelona.

L’acte culminà amb l’entrega de litografies als equips directius que deixen el seu càrrec. La celebració acabà amb unes peces musicals interpretades per un conjunt d’alumnes del Col·legi Sant Pere.