En el Monestir de Santa Maria Magdalena, el dia 18 de novembre de 2022, va tenir lloc la commemoració de la Dedicació de les Basíliques de St. Pere i St. Pau, apòstols, i la Comunitat de les Canongesses de Sant Agustí celebrà Capítol triennal presidit pel Bisbe Mons. Sebastià Taltavull i el vicari episcopal per a la Vida consagrada, P. Antoni Cañellas CO, essent reelegida priora la M. Maria del Pilar Fernández Esquinas.

Amb una Eucaristia d’acció de gràcies finalitzà la jornada en un ambient fratern i festiu desitjant que aquesta nova etapa sigui per a glòria de Déu i fecunditat de l’Església.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes