Centenars de famílies omplen la catedral per celebrar i agrair els 15 anys que han passat des que el col·legi de Palma va obrir les portes per primera vegada el 2007. Pares, professors, alumnes, antics alumnes i amics del col·legi van assistir dissabte passat a una Missa d’acció de gràcies que va presidir el bisbe Mons. Sebastià Taltavull i que van concelebrar el vicari de l’Opus Dei a València, don Ignacio Mora-Figueroa i els capellans del centre educatiu.

Don Sebastià va parlar de la importància de l’educació en valors i es va comprometre a visitar el col·legi dins de la ronda de visites pastorals que està fent a diferents centres educatius de l’illa.

Ja són més de mil els alumnes que han passat per les aules d’aquest col·legi concertat que va néixer per la iniciativa d’un grup de famílies que cercaven un acompanyament a l’educació integral dels seus fills. Fins ara s’han graduat 10 promocions de 2n de Batxillerat.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes