Ahir, en l’horabaixa del Diumenge de Rams, els carrers d’Inca acolliren la processó de Rams que, enguany, han anomenat Processó de la Pau com a símbol contra les guerres que hi ha al món.

Les celebracions, que van ser presidides pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, van començar al pati de la Parròquia de Crist Rei on es van beneir els rams dels feligresos. A continuació es va celebrar l’eucaristia a la qual assistiren les autoritats municipals així com els representants de l’Associació i de les nou confraries d’Inca. En acabar la missa, el Bisbe va procedir a la  benedicció del pas de l’entrada triomfal de Jesús a Jerusalem. Es tracta d’un nou pas que ha estat finançat per l’Associació de Confraries i les tres parròquies d’Inca i que cada any portarà una confraria diferent, enguany, Joventut Seràfica.

La processó s’inicià a Crist Rei, continuà carrer de Costa i Llobera, avinguda del General Luque, carrer de Ramon Llull, del Bisbe Llompart, Major i va acabar a Santa Maria la Major on el rector la Unitat Pastoral de la Mare de Déu, Mn. Carles Seguí i el Bisbe van dirigir la pregària de cloenda i van agrair a tots la participació.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes