Coincidint amb la diada de Corpus, solemnitat del Cos i de la Sang de Crist, els grups de Catequesi de família tengueren un matí de convivència a Establiments a la casa d’espiritualitat de les Missioneres del Verbum Dei. Tant els nins i nines com els pares, amb dinàmiques simultànies, prepararen la celebració de l’Eucaristia. Moisès, a la primera lectura de la missa, convidava el poble d’Israel a recordar les meravelles que Déu havia fet a favor seu i a donar-ne gràcies. També els pares i els petits, en un clima d’oració, feren memòria de les meravelles que Déu ha anat fent en les seves vides, i prepararen peticions, ofrenes i accions de gràcies que llavors es dugueren a la missa que es va celebrar al final del matí. El dinar i una llarga sobretaula coronaren la jornada.
A primera hora del capvespre, allà mateix, hi hagué una reunió del rector amb els nous responsables de la “Moguda amb Jesús”. Aquest moviment infantil i juvenil està encaminat sobretot a poder oferir, als qui ara van fent la Primera Comunió, la possibilitat de continuar vinculats a la Parròquia per seguir creixent en la fe.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











