El 19 de novembre es va celebrar a la Seu la Missa de la Jornada Mundial dels Pobres en la qual van participar representants de les entitats de l’Àrea per a la Pastoral caritativa i social del Bisbat de Mallorca: Casa de Família, Fundació Social La Sapiència, Càritas, Sojorn, Pastoral de la Salut, Penitenciària i Justícia i Pau. Durant la seva homilia, el Bisbe, va demanar que “pensem que en cadascun d’ells, els més pobres, hi és present Crist” i va recordar les paraules d’ell mateix quan ens diu: «Tot allò que fèieu a un d’aquests germans meus més petits, m’ho fèieu a mi» (Mt 25,40).

HOMILIA DEL BISBE

 

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes