El passat dissabte 18 de novembre, la Fundació Fernando Rielo, juntament amb la parròquia de Sant Agustí, organitzà un concert recital de poesies dins el marc de les celebracions de l’any centenari del naixement del fundador de les Missioneres i els Missioners Identes. Un homenatge a la seva figura a través de la seva admiració per santa Teresa de Jesús, mística amb la qual se sentia estretament lligat.
La veu de santa Teresa es feu present a través d’una selecció dels seus textos juntament amb una interpretació d’obres instrumentals i vocals dels millors autors espanyols del seu temps, consagrats avui universalment: Francisco Guerrero, Tomás Luis de Vitoria, Luis Millán i Luis de Narváez, entre d’altres, interpretats amb instruments de l’època.
Es comptà amb l’inestimable col·laboració del grup Altamar: Marta Ambròs, orgue, percussió i veu; Teresa Femenias, violí i veu; Esteban Femenias, violoncel; Guillermo Femenías, guitarra renaixentista, viola i cítola; i Maribel Riera, narradora.
Presentaren i recitaren els poemes de Rielo, el P. José María López Sevillano, M.Id, director de l’Escola Idente, i Ascensión Escamilla Valera, directora de la Fundació Fernando Rielo.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











