Dia 27 de novembre, la ciutat de Palma romania amb el frontis de la Casa Consistorial ben endomassat per honorar el fill major i més il·lustre de la nostra raça, el Beat Ramon Llull.
Al capvespre, la basílica de Sant Francesc acollí la solemne concelebració de l’Eucaristia que presidí Mons. Sebastià Ramis, franciscà del TOR, bisbe emèrit de Huamachuco. Hi concelebraren el reverendíssim P. Provincial del Tercer Orde Regular, diversos frares franciscans, canonges de la Seu, el rector i altres professors del Seminari Diocesà, i el postulador de la Causa de Canonització del Beat, Mn. Gabriel Ramis, qui feu l’homilia. La Schola de la basílica, amb acompanyament de l’orgue, tingué cura d’animar el cant litúrgic. Entre l’assemblea, a més de persones vinculades i habituals al convent, hi eren presents tots els nostres seminaristes, els terciaris franciscans, religioses de diverses congregacions i membres d’entitats acadèmiques i culturals d’empremta lul·liana.
Acte seguit, tots els presents desfilaren per la capella de la Puritat de Nostra Dona per venerar el sepulcre i reliquiari del Mestre Il·luminat.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]














