El passat dimecres 22 de novembre, les i els catequistes de la Parròquia, de nins, de joves i de pares, varen compartir un temps de recés de reflexió i de pregària. Fou dirigit per Margalida Ramis, missionera del Verbum Dei. A la nau del sagrari, davant el Santíssim, la directora del recés va convidar els presents a recordar de quina manera el Senyor els ha acompanyats en cada instant de la seva història personal, i de quina manera els ha sostinguts en les dificultats al llarg de la seva vida. En un segon moment va proposar que cadascú revisàs com cuida la seva amistat amb Jesús, com escolta i com respon a la seva Paraula, en cada circumstància, en els esdeveniments, en el tracte amb les persones. I finalment va fer que cada un es demanàs de quina manera avui pot ser llum per als altres, en la família, en la comunitat parroquial, en la catequesi, en la societat.

A continuació hi hagué la celebració de l’Eucaristia. A l’homilia, el celebrant, comentant les lectures del dia, exhortà tothom a viure feels a la fe en Jesucrist enmig d’un ambient, el d’avui, marcat per la increença i per un acusat secularisme.

Per posar fi a la trobada, tots els presents compartiren un pa amb oli, i en un clima de germanor pogueren comentar inquietuds i desafiaments de la tasca catequètica que duen entre mans.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes