El dijous 21 de desembre, l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de Mallorca celebrà en el Seminari Nou, del camí Salard de Palma, un acte d’acollida dels nous hospitalaris/àries, tant joves com adults, i d’agraïment a diversos hospitalaris/àries pels seus anys d’entrega i dedicació a l’Hospitalitat.
La cerimònia començà a les 19 hores, presidida pel consiliari de l’Hospitalitat, Mn. Josep Adrover, amb la pregària del sant rosari en processó i amb candeles com es fa en el Santuari, pel claustre del Seminari. En acabar i davant la imatge de la Mare de Déu, els hospitalers/eres i pelegrins/nes pogueren realitzar, amb aigua de la gruta duita en la darrera peregrinació de l’Hospitalitat, el gest de l’aigua, en què recordaren l’oració: “…Senyor Jesús, seguint els passos de Bernadeta, beuré i em rentaré en aquesta font on tants de malalts troben esperança i dolcesa…”.
Seguidament, els assistents amb el consiliari Mn. Josep Adrover, es dirigiren a la capella del Seminari per celebrar-hi la santa missa, en la qual es recordaren els hospitalers/eres i pelegrins/nes que ja han passat al Pare, donant acollida als nous hospitalers/res.
En finalitzar la santa missa, la vicepresidenta de l’Hospitalitat, Sra. Margalida Mulet, agraí als assistents la participació, en especial als homenatjats, agraint-los en nom de tots la seva feina, el seu esforç i la seva dedicació desinteressada a l’Hospitalitat, essent un exemple a seguir per a tothom.
A continuació, el president de l’Hospitalitat, Sr. Rafel Barceló, entregà uns diplomes de reconeixement i agraïment al Sr. Pere Amorós Perelló, d’Inca, i al matrimoni de Llucmajor, Srs. Maria Alzina Ginard i Bernat Garcies Juan, com a hospitalers honorífics, acte seguit lliurà la insígnia de l’Hospitalitat als hospitalers Srs. Ángeles Puche Bueno, de Palma, i Catalina Cabot Rigo i Joan Garau Seguí, ambdós de Pòrtol.
L’acte finalitzà amb una xocolatada al Seminari, on el president desitjà a tots els assistents un Bon Nadal, en nom de l’Hospitalitat i del Bisbe de Mallorca.
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana impulsen una campanya d’emergència per ajudar les víctimes del terratrèmol a Veneçuela
El Bisbat de Mallorca i Càritas Diocesana de Mallorca se sumen a la [...]
Inca recorda l’aniversari de la mort de la venerable sor Clara Andreu
Cada any, coincidint amb la solemnitat del naixement de sant Joan Baptista, el [...]
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]











