El passat dissabte 16 de desembre, en el marc del tercer diumenge del temps d’Advent, els nins i nines de la Catequesi, acompanyats pels seus pares, padrins i catequistes, compartiren una vetlada entranyable per preparar la gran celebració del Nadal de Nostre Senyor Jesucrist.

Primer de tot es va celebrar l’Eucaristia. Els petits havien duit les imatges del Bon Jesuset dels seus betlems respectius i just abans de la benedicció final, les aixecaren ben amunt i varen ésser aspergides amb l’aigua beneïda. També hi fou present la dimensió caritativa de la fe, que es va manifestar en el moment en què les famílies varen fer ofrena d’aliments de llarga durada per unir-se a la campanya que es fa cada any per Nadal a favor dels més pobres i necessitats, que acudeixen a Càritas.

Acabada la missa, que fou animada pel conjunt musical de les celebracions de la Catequesi, els distints grups entonaren nadales populars: els que venen a Catequesi el dimecres cantaren “Pero mira como beben”. Els del dijous i el dissabte interpretaren “Campana sobre campana”. Els que venen el divendres entonaren el “Repicau, repicau”. Per acabar, tots els grups junts varen cantar “El vint-i-cinc de desembre”. Cada una de les interpretacions va ser llargament aplaudida pels nombrosos assistents, que sortiren del temple amb cara de satisfacció.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
08 jul.
NOVENA EN HONOR A LA VIRGEN DEL CARMEN
Iglesia de Santa Teresa de Jesús MM. Carmelitas Descalzas + Mapa de Google
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes