El cap de setmana del 3 i 4 de febrer, les tres Germandats de Nostra Senyora del Rocío de les Illes Balears (Palma a Mallorca, Sant Antoni de Portmany a Eivissa i Menorca) feren per primera vegada un camí plegades des de la Parròquia de l’Assumpció d’Almonte fins a l’Ermita de la Mare de Déu del Rocío en el seu llogaret.
La jornada començà amb la benvinguda per part del president de la Germandat Matriu d’Almonte, Santiago Padilla, i la benedicció de la capella itinerant de les Germandats de les Balears per part del prevere de la Parròquia. Una capella que recorrerà a partir de la propera romeria les Germandats de les Balears restant un any en cada Germandat, una capella exvot com a símbol d’unió i agraïment per les Germandats de les Balears a la Nostra Mare del Rocío.
Els pelegrins continuaren pel tradicional i antic camí que fa la imatge de la Mare de Déu cada set anys en els seus trasllats al seu poble, aturant-se per resar l’Àngelus i per berenar en el camp. L’arribada al llogaret fou marcada per l’entrada dels tres banderins de les tres Germandats al so del repic de campanes, les mamballetes dels més de cent deu pelegrins que hi acudiren per al camí i del tamborer de la Germandat de Sant Antoni de Portmany.
Un cap de setmana d’unió i Germandat entorn de la festa de la Candelera que havia congregat a l’Ermita més de 8.000 pelegrins.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]















