El passat dissabte 9 de març, els Germans i Germanes de l’illa de Mallorca celebraren el recés de Quaresma en el col·legi de Santa Mònica. Les Germanes Agustines de l’Empara reberen a la seva casa del carrer de la Reina Violant de Palma tots els assistents.

La germana Martina Moncada, superiora general de les Agustines, animà l’oració d’entrada i la reflexió, que els introduí en un matí de pregària, reflexió i encontre personal amb Déu, trànsit en el desert cap a la Pasqua i la Resurrecció.

L’eucaristia a la parròquia del Sagrat Cor posà el punt final al recés.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes