Un grup molt nombrós de persones, el vespre del Diumenge del Ram, va participar en el viacrucis solemne que cada any organitza la Parròquia de Santa Catalina Thomàs als jardins de les Germanetes dels Pobres. A pesar de la fosca i la frescor, enguany encara amb horari d’hivern, foren molts els feels que volgueren acompanyar Jesús en el seu caminar cap a la Creu. Les catorze estacions estigueren inspirades en l’encíclica Fratelli Tutti del papa Francesc, i per això tengueren un to de frescor i d’originalitat molt singulars. La creu que presidia i encapçalava la comitiva, i les quatre torxes que l’acompanyaven, a cada una de les estacions, passaven a mans dels membres dels distints grups parroquials. Tot l’itinerari, que feu la volta sencera al gran edifici, es recorregué amb un silenci intens. Aquest silenci orant només fou trencat pels textos bíblics, les reflexions i les pregàries proclamades amb molt bona dicció pel director de COPE Balears, Sr. Xavier Bonet. Els càntics que entonava tota l’assemblea ambulant es feren sentir entre cada un dels Passos. Fetes a l’exterior les catorze estacions, el viacrucis acabà dins la capella, plena de gom a gom, amb el cant del “Crec en un Déu” de Romeu, una breu pregària emocionada pels qui ja no són amb nosaltres, i la benedicció final impartida pel rector a tots els presents. D’ençà de l’any 2003, que es va fer per primera vegada, aquest viacrucis corona el primer dia de la Setmana Santa de la Parròquia ciutadana de la Santa mallorquina.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes