Dissabte passat, 13 d’abril, la Germandat de Nostra Senyora del Rocío de Palma donà el sus als actes amb què preparen la vinguda de la Pentecosta 2024, i amb aquesta la Romeria del Rocío, romeria que congrega més d’un milió i mig de persones a Almonte (Huelva).
Iniciaren l’acte amb la presentació del cartell de Romeria, realitzat per D. Miguel Marín Cristóbal a Ayamonte (Huelva). El Pregó rociero, a càrrec de D. José Manuel Bernal Garrido, natural de Villamanrique de la Condesa (Sevilla), se celebrà al teatre del Col·legi de Santa Mònica i congregà més de 200 persones. Fou presentat per D. Sergio David Pérez Liñayo, president de la Germandat.
A l’acte, hi foren presents 13 membres de la Germandat numero 1 (Villamanrique de la Condesa), a més de membres de la Germandat del Rocío de Sant Antoni de Portmany (Eivissa), de la Germandat del Rocío de Menorca, membres de diferents confraries, membres de l’Associació de Confraries de Setmana Santa, regidors de l’Ajuntament, representants del Consell de Mallorca, etc.
Diumenge que ve, la Germandat peregrinarà al Santuari de Lluc per demanar-li protecció a la Reina de Mallorca per al viatge que han d’emprendre en tres setmanes, en el qual més de 150 pelegrins caminaran units fins a la Blanca Paloma.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















