El dissabte 1 de juny, vigília del Corpus, els moviments laicals de la nostra diòcesi van organitzar, com cada any, una Vetla de Pregària al Seminari Nou. «Vosaltres sou els meus amics» (Jn 17,21) va ser el desig de Jesús i el lema escollit enguany.

Una celebració de Vespres, presidida pel bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, l’objectiu de la qual és reunir-se per celebrar la comunió eclesial i trobar-se amb Jesús, fent xarxa i comprometent-se en el cor de la comunitat cristiana i enmig de la societat a ser un signe d’unitat.

En el marc de la Setmana de la Caritat, també els voluntaris de Càritas s’hi varen fer presents per donar a conèixer la seva tasca al servei del poble de Mallorca, concretament van presentar el Projecte d’Arreglament per Formació per a persones immigrants en situació administrativa irregular.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes