Dimecres 12 de juny, els mestres i professors de religió de Mallorca, tant de l’escola pública com d’Escola Catòlica i els Col·legis Diocesans, es van reunir a la Parròquia de Sant Pere de Sencelles per celebrar l’eucaristia de final de curs presidida pel bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, i concelebrada pel vicari general, Mn. Josep Adrover.

El Bisbe va donar les gràcies al professorat de religió per la tasca feta al llarg d’aquest curs i els va animar a afrontar les dificultats sabent que hi ha el Mestre que els guia i els dona llum.

Un moment especial va ser l’homenatge que van rebre dues mestres, Trinidad Martínez i Gregòria Gracia, i el professor Guillem Rosselló, que enguany s’han jubilat.

En finalitzar l’Eucaristia, es va compartir un piscolabis en bon ambient de companyonia.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes