El passat 13 de juny tingué lloc la conferència amb el títol “Dar esperanza en la tristeza” per part del delegat diocesà de Pastoral de la Salut, Mn. Francesc Carmona, a la llibreria San Pablo de Palma. En aquesta, hi participaren voluntaris i voluntàries de la dita Delegació. Al seu torn, el dissabte dia 15, tingué lloc la celebració de l’Eucaristia de final de curs a la capella de l’Hospital Psiquiàtric de Palma, on es donaren gràcies per tots els fruits compartits d’una feina ben feta al costat dels malalts.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes