El passat 19 de juny tingué lloc la Pregària de final de curs dels Animadors de Fe del Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca. Es va celebrar a l’Oratori de Sant Felip Neri i hi participaren tant Animadors de Fe com representants de la Taula Executiva, de la Fundació Maria Ferret i l’equip de Fe. Com sempre, ens acollí el consiliari del MEGM, P. Antoni Canyelles CO.

Aquesta vegada la pregària fou preparada per fra Diego Cerrillo TOR. Davant el Santíssim i a partir de la lectura de l’evangeli segons sant Marc 4, 26-34 (“Amb el Regne de Déu passa com quan un home sembra el gra a la terra. De nit i de dia, mentre ell dorm o està llevat, la llavor germina i creix sense que ell sàpiga com”), reflexionàrem sobre la necessitat del nostre treball per a la sembra del missatge de Jesús dins l’Escoltisme, però sense oblidar que qui fa créixer la llavor és Déu. Cadascú fou convidat a escriure quins projectes l’havien satisfet més al llarg del curs.

En un segon moment i després d’escoltar l’evangeli segons sant Mateu 6, 25-27 (“Mirau els ocells del cel: no sembren ni seguen, ni recullen en graners, i el vostre Pare celestial els alimenta”), la reflexió fou sobre els projectes de futur, tenint en compte que Jesús sap el que necessitam.

Totes les peticions foren presentades a Déu i posades a les seves mans.

Després de compartir un pa amb oli, s’acomiadaren fins al proper curs.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes