El passat 22 de juny a Lluc, els diaques, candidats i les seves famílies es van reunir per donar gràcies a la Mare de Déu per aquest curs que ha acabat. La jornada va començar amb una pregària dirigida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, després de la qual va pronunciar una breu conferència sobre els plans de futur de la Diòcesi i del ministeri del diaconat.

La jornada va continuar amb la celebració de l’Eucaristia i la visita a la Mare de Déu de Lluc. Tots junts van acabar gaudint d’un dinar a Sa Fonda, on es van desitjar un bon estiu i forces per tornar a començar el setembre les formacions i trobades i el nou curs pastoral sempre confiant en la Mare de Déu.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes