Del dia 6 al 9 d’aquest mes de setembre, l’associació diocesana FASIS (Futur Acció Sanitària i Social), en la seva 17 edició, ha peregrinat al Santuari de Lourdes. Han estat uns dies d’aprofundiment en la fe compartida i sentiment espiritual arrelat en la Verge Maria, així com experiència d’oració on han prevalgut les pregàries per tots els malalts. Acompanyava als pelegrins el delegat diocesà de Pastoral de la Salut Mn. Paco Carmona.

El grup de la diòcesi de Mallorca va participar de la litúrgia de santuari: processó eucarística, missa internacional amb més de 10.000 persones, així com la coneguda processó de les torxes amb el res del Sant Rosari. A més, van celebrar l’eucaristia d’inici en la Cripta de les Tres Basíliques i la de final de la peregrinació en la Gruta de l’Aparició.

En marc d’actuació de l’associació, el mes de novembre, es realitzarà una “xocolatada” solidària per a un projecte que les religioses franciscanes realitzen a Trujillo (el Perú).

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes