El dimarts 1r d’octubre, el bisbe Mons. Sebastià Taltavull va rebre al Palau Episcopal un grup amb set preveres i quatre religioses naturals de Nigèria però destinats actualment a Alemanya. A més de la seva visita de cortesia al Bisbe, van visitar la Seu i es van trobar amb alguns dels capellans nigerians -procedents de la diòcesi d’Awgu- destinats a Mallorca, que ara són tres. Enguany en vindran dos més.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes