El passat dia 17 de setembre, l’equip assessor de treball de la Comissió Nacional del Diaconat es va reunir mitjançant videoconferència per tractar el tema de la pròxima trobada nacional dels diaques i de llurs esposes. Aquesta se celebrarà a Àvila del 5 al 8 de desembre d’enguany, més endavant sortirà el programa de la trobada, on podran participar també els fills dels diaques.

També es va parlar de temes actuals sobre el diaconat que els preocupen a tots ells.

Es va destacar la gran proximitat dels integrants de la comissió ( Excm. i Rvdm.  Jesús Pulido, bisbe de Coria-Cáceres;  Excm. i Rvdm. Joan Enric Vives, arquebisbe-bisbe d’Urgell; el secretariat tècnic, Mn. Juan Carlos Mateos i Mn. Florentino Pérez) i es va recordar amb gran estimació l’arquebisbe de Toledo, Excm. i Rvdm. Francisco Cerro, per la seva gran tasca d’aquests darreres anys en la promoció del diaconat i per la seva feina dins la dita comissió nacional).

La reunió va tenir la gran alegria de la telefonada del bisbe emèrit de Tenerife, Excm. i Rvdm. Bernardo Álvarez, que ens va encoratjar a seguir amb la tasca que es duu endavant per estimació a Crist.

En aquesta reunió, hi va participar el responsable de l’àrea de Mallorca, el diaca Mn. Joan Carles Thomàs.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes