El divendres 11 d’octubre se celebrà a la Parròquia de l’Encarnació una Vigília de Pregària amb motiu de la cloenda del Temps de la Creació 2024, que enguany ha tingut com a lema: “Esperançar i actuar amb la Creació”. Aquest acte fou preparat per les entitats “ENLLAÇA’T PER LA JUSTÍCIA”, la Delegació de PASTORAL DE L’ECOLOGIA I CURA DE LA CREACIÓ i l’ESPIRITUALITAT INTEGRADORA CRISTIANA, amb la col·laboració de diversos membres de la parròquia.
Començà la celebració recordant una citació de Paulo Freire: “Cal tenir esperança, però esperança del verb esperançar, perquè hi ha gent que té esperança del verb esperar i l’esperança del verb esperar no és esperança, és espera. Esperançar és aixecar-se. Esperançar és construir. Esperançar és portar endavant. Esperançar és ajuntar-se amb uns altres per a fer que la realitat canviï.”
A continuació es va emetre el vídeo on el papa Francesc convida a escoltar amb el cor el clam de la Terra i el de tantes víctimes dels desastres ambientals i del canvi climàtic, i a comprometre’s a cuidar el món que habitam.
Després de pregar amb el càntic de Daniel, el salm 42 i la lectura del profeta Isaïes (“El Senyor és Déu per sempre, ha creat la terra d’un cap a l’altre. No es cansa, no defalleix”), Maria Magdalena Bennàssar va fer una meditació guiada amb el tema “Hospitalitat de la Terra”.
Una vegada presentades les pregàries i les ofrenes, els participants varen fer un gest de pau: sembrar un arbre, com a símbol de la cura de la Creació; cadascú hi aportà la seva part de terra i el seu compromís de conversió ecològica. Seguidament, es va beneir l’ofrena amb una Dansa Contemplativa (“Benedicció”).
Per un retard en l’arribada del vol en què retornava de València, el bisbe Sebastià no els va poder acompanyar. Per aquest motiu, es varen traslladar les seves disculpes i la seva salutació als assistents i es presentà la seva invitació a participar en la PREGÀRIA PER LA PAU del proper 16 d’octubre a la Sang.
La Vigília s’acabà amb la benedicció per part de Mn Guillem Vaquer, rector de la parròquia.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]




















