Tots els dissabtes del mes d’octubre han tingut lloc les processions organitzades per l’apostolat del Rosari de l’Aurora, amb col·laboració de l’apostolat Mundial de Fàtima a Mallorca i la llibreria San Pablo. Un nombrós grup de fidels participà en els itineraris que han anat: el primer dissabte des de la Canònica de Santa Magdalena fins al Monestir de Santa Teresa, dia 12, del Monestir de la Puríssima Concepció (antigues Caputxines) fins a l’església de la Mercè, el dissabte següent, amb horari especial per a la participació de famílies, des del Monestir de la Puríssima Concepció de les Agustines Germanes de l’Empar fins a la Sang; i el darrer des de Santa Clara fins a l’església del Socors. Durant les processons, s’anaren desgranant els misteris del Rosari, a més d’una oració pelegrina demanant especialment per la pau. També es demanà pels joves, la família, els pobres i necessitats, els màrtirs i per tants de cristians que pateixen persecució a causa de la fe en tot el món. També pels fruits del Sínode.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















