El 16 d’octubre, dia en què es complien els cent-dos anys de la mort del Venerable, se celebrà la tradicional missa en recordança d’aquest fet allà mateix on va succeir: l’església del monestir de Santa Teresa de Jesús, de Carmelites Descalces, de Palma. Entre els assistents, fidels pollencins que no es volgueren perdre la commemoració ciutadana. Va presidir el degà de la Seu, Mn. Antoni Vera, amb qui concelebraren Mn. Gabriel Ramis, vicepostulador de la Causa, Mn. Francesc Vicens, rector de Pollença i vicari episcopal de Patrimoni, i Mn. Josep Jaume. Es digué la missa per la pau, recordant la situació de Terra Santa, on fou pelegrí el sacerdot poeta, de la qual ens deixà tan belles descripcions tant del medi natural com de l’humà amb fonda perspectiva històrica i de futur. Abans de la benedicció, Mn. Ramis agraí a tots els presents la seva assistència i a les monges carmelites, que custodien una relíquia molt important del Venerable: la trona on va morir predicant, i exhortà a demanar amb fe i devoció el miracle per la seva intercessió que n’ha de fer possible la beatificació.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















