Rudy Fernández rebé el 20 d’octubre un càlid homenatge en el pavelló Tomeu Ferragut del Col·legi diocesà Sant Josep Obrer, on l’exjugador internacional de bàsquet feu les primeres passes en el Club Sant Josep. Més de 500 persones, entre antics companys, autoritats, persones properes i exjugadors del club l’acompanyaren en un acte en què participà també el bisbe de Mallorca, Mons. Sebastià Taltavull, president de la Fundació Diocesana Ramon Llull.  L’acte, organitzat per la Federació balear de Bàsquet, juntament amb el Govern de les Illes Balears, el Consell de Mallorca i l’Ajuntament de Palma, comptà amb la participació de nins i nines del Club Sant Josep Obrer i se’n feren diversos reconeixements, incloent-hi un obsequi molt especial. Rudy agraí el suport de tots els presents, tancant una jornada molt emotiva.

 

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes