Els bisbes espanyols, entre ells Mons. Sebastià Taltavull, celebraren ahir, el 19 de novembre, una eucaristia a la catedral de Nostra Senyora de l’Almudena en sufragi de les víctimes i per tots els afectats de la DANA. L’eucaristia, presidida per Mons. Enrique Benavent, arquebisbe de València, i concelebrada per 107 bisbes espanyols, juntament amb el nunci apostòlic, s’emmarcava dins la 126a Assemblea Plenària de la Conferència Episcopal, que tingué lloc aqueixa setmana a Madrid.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes