El dia 17 de gener, Mallorca festejava sant Antoni, patró dels animals. Com a altres ciutats i poblacions de l’illa, a Palma, la celebració va començar amb l’Eucaristia, presidida pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull, a continuació, com és tradició, es va dur a terme la benedicció d’animals.

Davant l’església de Sant Antoniet, al carrer de Sant Miquel, el Bisbe, acompanyat per Mn. Pere Oliver, el batle i els regidors de l’Ajuntament de Palma, va beneir tots els animals i mascotes que arribaven en processó, guiats per la música dels Tamborers de la Sala i els xeremiers, des de la Seu, on s’havien concentrat més de 1.500 persones.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes