El passat dissabte 2 de febrer la Germandat del Rocío de Palma participà en el II Camí anant d’Almonte fins al llogaret del Rocío, organitzat per les dues Germandats filials de les illes Balears (amb la Germandat de Sant Antoni de Portmany a Eivissa).
Un total de 130 pelegrins viatjaren des de les illes per participar en el segon camí a peu en aquest any tan especial per als cristians i rocieros en el marc de l’Any Jubilar sota el lema “pelegrins d’esperança”.
El recorregut començà a les 9 hores a la Parròquia de l’Assumpció d’Almonte, on el president de la Germandat Matriu, Santiago Padilla, els acompanyà en el res de la Salve. A la sortida, els presidents de totes dues Germandats intercanviaren les medalles en senyal d’unió i fraternitat. Recorregueren un camí preciós pel marc de Doñana fins a arribar amb els dos banderins corporatius a l’Ermita de Nostra Mare del Rocío en el seu llogaret, a les 18 hores. Hi entraren al so del tamborer de la Germandat de Sant Antoni i de les mamballetes dels pelegrins. Resaren dues salves a Nostra Mare, la qual per primera vegada es trobava a l’altar amb motiu de la festa de la Candelera. Al vespre, hi hagué una convivència entre tots els pelegrins.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]




















