Mons. Sebastià Taltavull, en una carta dirigida avui a tota la comunitat diocesana, les parròquies, els moviments, grups, a tots els fidels i persones de bona voluntat, els anima tenir un gest de solidaritat amb el Papa Francesc i els demana que romanguin units en l’oració per la seva recuperació.
Les esglésies de la Diòcesi de Mallorca ja es van sumar el passat cap de setmana a la iniciativa de la Conferència Episcopal Espanyola d’incloure una petició especial per la salut del Sant Pare en les misses dominicals.
Davant les darreres notícies que la salut del Pontífex es manté estable i segueix amb la teràpia prescrita, el Bisbe ha expressat en la carta la seva invitació a enfortir el suport espiritual al Papa Francesc en aquest moment delicat i demana al Senyor que li concedeixi fortalesa per continuar guiant-nos en la caritat i la comunió.
L’Oficina de Premsa de la Santa Seu ha assenyalat també que el Sant Pare ha estat informat dels nombrosos missatges de proximitat i afecte que ha rebut per part de fidels i líders de totes les parts del món. En resposta, el papa Francesc ha expressat la seva gratitud i ha demanat que “es continuï pregant per ell”.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]
















