El bisbe, Mons. Sebastià Taltavull, en nom del Bisbat de Mallorca, del clergat, les religioses i religiosos, i tots els fidels de la diòcesi, vol expressar el seu condol per la mort del Sant Pare, el papa Francesc. Notícia que s’ha rebut amb sorpresa després d’haver-lo vist ahir a la plaça Sant Pere, impartint la benedicció Urbi et Orbi i felicitant la Pasqua de Resurrecció.
Amb el cor commogut, donam gràcies a Déu pel do de la seva vida i per la seva entrega generosa a tota l’Església des del seu ministeri com a Successor de Pere. El papa Francesc ha estat un vertader pastor, un home de fe profunda, proper als pobres, defensor de la justícia i apòstol incansable de la misericòrdia. A més, ha donat un gran impuls reformador a la pròpia Església, tot, a la llum de l’Evangeli amb paraula valenta i gestos significatius.
Elevam les nostres pregàries al Senyor perquè l’aculli en el seu Regne etern, i confiam que el seu llegat continuï donant fruits d’esperança, d’unitat i d’amor arreu de l’Església universal i del món.
Totes les esglésies de Mallorca, al igual que ho faran totes les del món, tocaran de difunts les seves campanes el dia d’avui.
Descansi en pau el papa Francesc. El recordarem sempre amb estima, admiració i gratitud.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]


















