Seguint l’antiquíssima tradició, el passat diumenge dia 11 de maig, el santuari de Cura acollí la seva principal festa de la Mare de Déu i la benedicció dels fruits de la nostra terra. Hi participà la batlessa d’Algaida, la delegada de batlia a Randa i un nombrós grup de gent procedent d’Algaida, Randa, Llucmajor i altres llocs dels voltants. També s’hi feu present una bona representació de franciscans del TOR, vinguts de les comunitats de Llucmajor, Palma i la Porciúncula. Un cop acabada la celebració de l’Eucaristia, en processó, la gent sortí a la gran esplanada del Santuari i des d’allà, on s’hi dominen tots els límits de la nostra illa, es beneïren els camps, la feina que s’hi realitza i els fruits que s’hi produeixen. La festa comptà amb la participació dels integrants de l’Orfeó de Castellitx.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes