El passat dimarts 20 de maig, tingué lloc una trobada a la rectoria d’Alaró.

Després d’una pregària cantada amb els Goigs de la Mare de Déu del Refugi del Castell, una dotzena de participants de les Càritas Parroquials d’Alaró i de Santa Maria del Camí es reuniren amb el consiliari diocesà, Mn. Pep Toni Guardiola, i la directora de Càritas Diocesana, Ester Romero. La trobada començà amb un berenar compartit i, tot seguit, es donà pas a la reunió.

Durant la sessió, es destacà la importància de potenciar les Càritas parroquials tot fomentant-ne l’autonomia i la comunió. Es remarcà també la necessitat que cada parròquia desenvolupi un projecte sociocaritatiu propi, ja que només des de l’acció local es podrà impulsar una transformació real a nivell diocesà.

Finalment, es convidà tots els assistents a participar en la presentació del Pla Estratègic Diocesà, que tindrà lloc el proper 19 de juny.

Agenda – Pròxims esdeveniments

03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes