El proper dissabte 21 de juny, a les 20 h, la Catedral de Mallorca serà l’escenari de la Vetla de Pregària (Vetlla de Pregària) organitzada pels Moviments Apostòlics Laicals de la diòcesi, amb motiu de la solemnitat del Corpus Christi.
Enguany, la vetla tindrà un caràcter jubilar i es celebrarà a La Seu, església mare de Mallorca i un dels tres temples designats com a jubilar per la nostra diòcesi. La celebració començarà davant el portal major de la Catedral i continuarà dins el temple, símbol d’acollida, gràcia i renovació espiritual.
Amb el lema “Units en l’esperança”, la trobada vol ser un signe viu de comunió i amistat eclesial, i una resposta a la crida constant del papa Lleó XIV a caminar units enmig d’un món marcat per la fragmentació i l’uniformisme. La vetla és també una invitació a posar l’Eucaristia en el centre de la nostra vida, a compartir la fe i a viure la caritat amb els més necessitats.
L’acte és obert a tots els membres dels Moviments Laicals i a tots els fidels de la diòcesi. Els organitzadors fan una crida a participar-hi activament i a viure plegats aquest moment de pregària i esperança comunitària.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















