El passat dissabte 24 de maig tingué lloc la 38a edició de la Pujada del Malalt a Lluc, que enguany duia com a lema el mateix que l’Any Jubilar: “Pelegrins d’Esperança”. Hi participaren més de 250 malalts i persones grans que, acompanyats pels voluntaris de la Pastoral de la Salut, obtingueren la gràcia especial de la indulgència plenària, ja que el Santuari de Lluc és temple jubilar.
Els pelegrins, que amb aquesta celebració concloïen la campanya de la Pasqua del Malalt, foren rebuts pel bisbe Mons. Sebastià Taltavull i pel prior del Santuari, Mn. Marià Gastalver. Juntament amb els preveres concelebrants i els nins i nines dels Blauets de Lluc, creuaren la porta santa cap a la Basílica.
Com cada any, durant l’Eucaristia es dugué a terme un reconeixement a una institució que treballa per la humanització de la salut en diversos àmbits sanitaris. Enguany, es va retre homenatge als religiosos i religioses de la CONFER que es dediquen a la cura de malalts i gent gran, tant a la nostra diòcesi com en altres països on acompanyen els més necessitats. La germana Sor Carmen Torres, en representació de la CONFER Diocesana de Mallorca, recollí de mans del Bisbe una imatge de la Mare de Déu de Lluc.
Després de la celebració eucarística, es compartí un dinar en un ambient d’alegria i de goig per haver pogut estar junts.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]























