La Parròquia de Sant Bartomeu i l’Ajuntament de Sóller han arribat a un acord de cessió gratuïta del Centre Parroquial Victòria per un període de 30 anys, prorrogable segons les necessitats. L’ús de l’edifici, que continuarà sent propietat de la parròquia, queda restringit a activitats culturals o d’oci similars, quedant expressament excloses les de caràcter polític i qualsevol altra que contradigui la moral i la doctrina de l’Església catòlica. Les dependències utilitzades per Càritas queden fora de la cessió.
A canvi, l’Ajuntament es compromet a dur a terme una sèrie de millores i obres de condicionament de l’edifici: actualització d’instal·lacions, eliminació d’humitats, supressió de barreres arquitectòniques amb la instal·lació d’un elevador, millora del pati exterior i accessos, així com la rehabilitació del teatre, incloent-hi el paviment, l’acústica i la platea. Totes aquestes actuacions s’han d’executar en els primers quatre anys del conveni.
A més, el consistori es compromet a conservar el teló del teatre pintat per Tòfol Pizà (Salero), que representa la batalla entre corsaris i cristians al pont d’en Barona, i a mantenir els acords de cessió d’ús amb les associacions i entitats de Sóller. La signatura oficial del conveni tindrà lloc el dimecres 4 de juny.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















