Del 12 al 15 del mes de juny, els carmelites descalços seglars de Catalunya i les Balears (zona de Sant Josep) tingueren el recés anual al desert de les Palmes (Benicàssim). En aquesta solitària vall i balcó sobre la mar Mediterrània, triada pels carmelites descalços com a lloc de contemplació d’ençà de 1694, es trobà una representació de tres de les quatre comunitats de la Zona (Mallorca, Mataró i Tarragona), més alguns altres també imbuïts del carisma carmelità arribats de Barcelona, València i altres localitats.
En l’any centenari de la canonització de santa Teresa de l’Infant Jesús i la Santa Faç, el P. Vicent Martínez Blat OCD exposà des de la doctrina de la doctora lexoviense les bases de tota espiritualitat cristiana i de la carmelitana en particular. El viacrucis practicat a l’exterior, amb les melodies tradicionals, i el rosari igualment, a més de l’adoració eucarística, completaren aquests dies de pregària i recolliment.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















