Com és tradició cada any per aquestes dates, la Gent Gran de Bunyola va fer la seva entranyable visita a la Mare de Déu de Lluc, un costum antic i profundament arrelat als cors dels bunyolins i bunyolines.
Després de la salutació a la Moreneta, els participants van assistir a la celebració de l’Eucaristia, presidida per Mn. Malachy Igbokwe, que els va acollir amb afecte i va oferir unes paraules molt properes i agraïdes.
Durant la celebració, les dues persones més majors del grup van fer una emotiva ofrena floral, acompanyades també per representants de l’Ajuntament de Bunyola, que van voler sumar-se a la peregrinació.
La trobada va culminar amb el cant dels Blauets, que van omplir de pau i emoció els cors de tots els presents. Tothom es va acomiadar amb gratitud i esperança, donant gràcies a la Mare de Déu per haver acompanyat els seus passos i escoltat les seves pregàries, tot desitjant poder repetir la visita l’any vinent.
Les Maries dels Sagraris i els Deixebles de Sant Joan tanquen el curs a Sant Bartomeu d’Inca
L’horabaixa del diumenge 21 de juny, un grup de Maries dels Sagraris i [...]
Més de trenta matrimonis participen en la trobada de final de curs de Proyecto Amor Conyugal a Mallorca
Més de trenta matrimonis pertanyents a nou grups parroquials de Mallorca participaren el [...]
Final de curs de la catequesi a la parròquia de Sencelles
La parròquia de Sencelles, a les portes de la festa de Sant Pere, [...]
La Casa d’Andalusia de Calvià celebra la Missa Rociera
La Casa d’Andalusia de Calvià posà el punt final a les Festes del [...]

















