Del 16 al 20 de juny, un grup de 31 alumnes de 1r de Batxillerat del Col·legi Monti-sion de Palma, acompanyats per sis professors i un jesuïta, va recórrer les quatre primeres etapes del Camí Ignasià, des d’Araia fins a Loiola.

Va ser una experiència de pelegrinatge que els va acostar a les arrels de la seva espiritualitat ignasiana i els va ajudar a trobar Déu enmig de la natura, del silenci, de la pregària i de tot allò que el camí oferia.

Va ser també un temps per aturar-se, escoltar, compartir i deixar-se transformar, tal com ho va fer sant Ignasi en el seu camí interior. Uns dies que van quedar sembrats dins cada jove com una llavor per al seu propi camí de fe.

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes