El passat 5 de juliol, la primera comunitat neocatecumenal de Manacor, amb els seus 45 membres, celebrà el jubileu al Santuari de Lluc, en una cerimònia presidida pel Prior, Mn. Marià Gastalver. Després de l’acte litúrgic, els participants compartiren un dinar fratern en el celler del Santuari. Aquesta comunitat, la més antiga de Mallorca, duu 48 anys recorrent el Camí Neocatecumenal. En el marc de l’Any Jubilar, el Santuari de Lluc continua acollint nombrosos pelegrins que, com ells, s’hi acosten per obtenir la indulgència plenària. La jornada fou marcada per la fe, la convivència i la gratitud per tants d’anys de camí espiritual.

 

Agenda – Pròxims esdeveniments

23 juny
03 jul.
01 ag.
Exercicis Espirituals CONFER
Casa d’Espiritualitat de la Puresa de Maria (Valldemossa)
16 ag.
Exercicis espirituals per a preveres 2026
Col·legi Claver de Raimat (Lleida)

Campanyes